maanantai 5. tammikuuta 2009

Lomaa ja Koulua ja Lomaa ja Koulua

Nyt on sitten se joululomakin vietetty ja palattu arkiseen aherrukseen, tosin vain yhdeksi päiväksi sillä huomenna on loppiainen ja koulua ei sen takia ole. Joten tarkkoittaa lomaa :D (suom. opo-tehtävien tekoa, jossa pitää miettiä omaa minuuttaan ja missä minä olen hyvä/huono yms.)

Ajattelin kyllä pyhittää huomisen päivän liikunnalle, sillä voisin mennä luistelemaan. Se on nimittäin sellainen haraastus jota pitäisi vähintään muutaman kerran talvessa päästä tekemään ja nyt onkin sopivan pakkasta (aamulla -18*C, ei ollu kiva odottaa bussia)

Mutta jollei koko postaus menisi vain turhuudelle ja yleiselle höpinälle, voisi pieni tilanne katsaus Wanhoihin olla paikallaan.

Eli; Tänään siis oli koulun 4. jakson eka päivä, joka tarkoitti myös ensimmäistä wanhojen-tanssi kurssin tuntia. Tänään pääasiassa vaan keskusteltiin yleisesti, saatiin kurssi suunntitelmat. Hyvin yleistä. Mitä kannattaa muistaa itse 13.2. yms. Lisäksi olimme vain me tytöt omassa ryhmässä ja pojat toisessa. Lisäksi kirjoitimme parien nimet ylös. Ja myös saimme listat mitä tansseja käymme sekä ohjeet kaikkiin muihin paitsi koulun omaan tanssiin. Tänä vuonna meidän koulumme (ja myös keskustan muut lukiot) tanssii:

*Salty Dog Rag (ohjeissa lyhyt, mitä on nähnyt, kivointa ehkä "käden heilautukset", niihin kyllä ehkä kyllästyy :D)

*Tango (en ole ikinä ennen tanssinut, no nyt sekin opitaan, vaikuttaa samanlaiselta kuin perusvalssi, alussa mielenkiintoista, mutta loppujen lopuksi tappavan tylsää :D)

*Wienervalssi (ainut tansseista, jota olen käynyt yläasteella, joten siinä mielessä helpoin)

*Itävaltalainen avaustanssi (en osaa sanoa, ohjeissa vaikuttaa pitkältä ja hankalasti muistettavalta, mutta uskon, että tästäkin selvitään)

*Virginia Reel (amerikkalainen rivitanssi) (kun näin tämän viime vuoden wanhoissa, se näytti kaikkein hauskimmalta, mutta hyppimiset ja pyörimiset, jalat on kovilla 13.2 :D)
*Perhevalssi-Mignon (mitä on nähnyt vaikuttaa tosi helpolta, en tiedä sit mitä tosi paikan tullen :D Ainoa "parinvaihtotanssi")


Ja kyllä lomallakin kuului ihan asiaakin, sillä kankaat olivat saapuneet loman aikan luokseni. Eli tässä ne ovat!




Tässä on nyt 2 kuvaa. Ilman salamaa (<--) ja salaman kanssa (-->). Kangas on oikeasti ehkä jotain noiden välistä. Ehkä enemmän oikean puolen mukaan. Lisäksi kuvasta voi bongata tylliä. Vitsit kun kokeilin. Kangasta ja siihen alle parikerrosta tylliä. Se oli jotain ihanaa :D Ja kankaan muuttuminen oikeaksi puvuksi? Se lupas tehä sitä vapaapäivinään. Eli ensi viikonloppuna pitäisi tulla jotain valmista. Toivottavasti.
Paniikki...(5 ja puoli viikkoa aikaa!!!!)
Mä olin mesessä ihan normaalisti. No, Se tuli meseen. Yllätyin aika pahasta, koska eihän siellä oo mesee. No, kai siellä on. Mä sit odotin, et se rupeis juttelee mulle, koska muitakaan mun tietämiä kavereita ei ollu meses. No, sit menin selailee jotain sivuja. N. puolen tunnin päästä menin kattoo, et onks se viel meses. Suprise, ei ollut. Huomasin samalla, et olin ollu koko ajan tilassa "poissa", joten ei se tietenkään ruvennu juttelee mun kaa. Jos mä oisin tajunnu sen ja muuttanu tilan/alkanu juttelee ->olisin huomannut tilani, oltais me juteltu. otti päähän ja pahasti. Seuraavan kerran ollaan sit "online"-tilassa!

Ei kommentteja: