sunnuntai 18. tammikuuta 2009

Wanhoja juttuja

Eli olisi jälleen tulossa pientä päivitystä wanhoja ajatellen. Viimeksi taisin kertoa teille niistä kankaista tässä postauksessa. Lisäksi siellä taisin ilmoitella jotain tanssimisesta.



No, tansseista ollaan nyt oma tanssi opeteltu (ja osaaminen on huippuluokkaa:D). Lisäksi viime tunnilla (eli viime torstaina) opettelimme tangon. Kummallisinta tässä on se, että kun oma tanssi on hyvin nopea, vauhdikas ja täynnä hyppyjä. No nyt kun siirryttiin tangoon, joka tunnetusti on hidas ja rauhallinen, en osannut lainkaan :D Menin koko ajan liian nopeasti ja talloin varpaille (en pahasti, mutta kuitenkin). Mutta osaamme sen nyt ja maanantaina pääsee tanssimaan Virginia Reel:iä. Ei tietoakaan, minkälainen tanssi kyseessä :D

Takaisin asiaan. Eli kankaat siis ostettiin ennen joulua ja nyt niistä on jo ommeltu jotain.


Ja me oltiin sovittu et se vaan leikkaa hamekankaat ja ompelee joskus. No, ottaen mukaan hänen päättäväisyyden ja minun liiankin innokkaan sovitushalukkuuden ei muuta syntynyt kuin melkein valmis alaosa :D





Eli tuossa nyt on hieman kuvaa siitä. (juu tiedän, hame ei oikein erotu siitä, mutta mä halusin hieman kokeilla mun uutta kuvanmuokkaus-ohjelmaani, joten annattehan anteeksi:D)

Kuvassa oleva "vyö" on sitten oikeasti sellainen läpinäkyvä huivi, mutta oikeassakin versiossakin se tulee olemaan tuollainen tumma. Ja yläosassa toimii punainen paita.

Hame siis ei ole vielä valmis, kuten hienosta muokkauksestani pystyy päättelemään. Helma on oikeasti yli 10cm liian pitkä. Lisäksi vuötärökaitale pitää viimeistellä, eli ommella yksi sauma, mutta muuten se on siis valmis. Toiveita on siis siihen, että puku valmistuu ennen helmikuuta. Niin ja lisäks alle tulee alushame ja paljon tylliä, joten se tulee olemaan paljon "muhkeampi".

Yläosa on siis siinä vaiheessa, että ylä- ja alataitokset pitää vielä ommella ja tietenkin hakasnauha täytyy kiinnittää. Yläosasta en tajunnut ottaa kuvaa, mutta sitä varmaankin tulee sitten seuraavalla kerralla :D

Ja kun tietä ihan varmasti kiinnostaa, mikä on meidän koulun oman tanssin musiikkina, niin voisin laittaa jälleen linkin youtubeen eli kyseessä on Hairspray musikaalista You can`t stop the beat. Hyvin nopea, vauhdikas ja hirmu mukava kappale. Niin ja tanssi ei ole noin pitkä, 2 säettä ja kertosäettä jää pois :D

"no ketkä nyt on sit tulossa syömään "en mä oikeen tiedä" "voisko ilmoittaa ens viikolla" "jos mun kaveri tulee, niin sit mä tuun" "en mä tiedä mitään, mun kaveri hoitaa sen" ÄRGH!

Ei kommentteja: