sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Väsymystä

En edes viitsi sanoa, että on taas vierähtänyt aikaa kirjoituksesta (enkä juuri sanonutkaan :D). Tuntuu vaan nykyään, että jos koneelle pääsee, niin se menee niiden "pakollisten" sivujen lukemiseen ja se siinä. Tuntuu, että olisin saannut kaamosmasennuksen vasta nyt. Tälläkin hetkellä pitäisi kirjoittaa musiikin keikka-arvostelua ja lukea englannin kirjaa.

On sentään jotain mukavaakin tapahtunut. Olen esimerkiksi saannut, tai siis mun wanhojen puku on nyt valmis :D Oon niiiiiiin onnellinen :) Tai siis siitä puuttuu vielä vyö, käsineet ja pussukka, mutta muuten se on valmis. Ajattelin ensin laittaa siitä kuvia tänne, siis jossa se olisi päällä, mutta toisaalta haluan pitää ihmisiä jännityksessä :D Eli kuvia valmiista, kokonaisesta puvusta on tulossa aikaisintaan 13.2.

Luin muuten tässä yksi päivä vanhoja kirjoituksiani, ja huomasin jo pienen muutoksen. Tarkoitus oli kirjoittaa "pohdiskelevia" tekstejä ympäröivästä maailmasta. Niin, että voisin tänne kirjoittaa asioita. Niin ei sitten kumminkaan ihan käynyt. Tarkoitus on kumminkin vieläkin edes joskus kirjoittaa ihan hyviäkin tekstejä.

Ja niin. Olin lauantaina Lutakossa kuuntelemassa Herra Ylppöä ja Ihmisiä. Ennen keikkaa siellä soi tälläinen. Minä pidän :D
Marzi Nyman - Outo tyttö

" niin mä oon ajatellu, et jos sä vaikka haluaisit" "kyl mä jotain halua, mut mitä sä tarkotat" " no, kyl sä tiiät, et sä niinku olisit" " olisin mikä?" "vatut on aika hyviä" "mistä sä puhut???" "ajattelin et mä tykkään vatuista, tosi paljon"

Ei kommentteja: