tiistai 30. kesäkuuta 2009

Hauskaa ajanvietettä, tärkeää tietoa

Kuten niin moni muukin bloggaaja, minäkin käytän Google Analytitics-palvelua, seuratakseni ketä täällä käy tutkimassa sivujani ja miten he päätyvät tänne. Palvelu on mielestänio hyödyllinen, mutta sieltä löytyy myös eräs hauska palvelu. Nimittäin, sinne on kerätty kaikki hakusanat, joita on tehty google-hakuun ja sitten vastauksena on tullut minun sivuni. Ja voisihan niitä tännekin laittaa.

oma jäätelö on erittäin hyvää ja kirjoitinkin tänne kerran siitä, kun ostin sitä ja taisin ylistää sen maasta taivasisiin. Ylistän edelleenkin. (käyty 4 kertaa blogissa...)

focusonfashion asiaa ei kyllä täällä käsitellä lainkaan. Mutta eräs toinen blogi on tuon niminen ja se on hyvä (käyty täällä 3 kertaa!)

oma-jäätelö no kyllähän sen noinkin voi kirjoittaa...

arvonta on tosi kiva, ja toivoisin että täälläkin joskus järjestettäisiin sellainen. tai mä voittaisin joskus sellaisessa :D

himosfestivaaleille ensinnäkin, se eí mielestäni ole yhdyssana ja toiseksi, ne meni jo, paitsi ens vuoden..

juhannus pps juhannuksen mä vielä ymmärrän, mutta mikä ihmeen pps???

juhlailta oli muistokas kylläpäs ollaan nyt runollisia, okei tykkään runoista, mut mun juhlailta ei kyl oo koskaan ollu muistokas

jyväskylän baarit + juhannus 2009 tänä vuonna en ollu baareissa juhannuksena, mut ens vuonna vois olla (yhestäkin baarista lähetettiin kutsu)

koivunkukinta järvessä mun mielestä koivut ei kuki järvessä, vain heijastuu, mutta totta kai sitä aina googlesta voi etsiä

les plaisirs nature on hyvä sarja yves rocherilta, valitettavasti usein vain liian kallis minun budjetille

miten pukeudun baarikierrokselle sen kyllä minäkin haluaisin tietää, voisitko kertoa tähän vastauksen

oma jäätelö mansikka mansikka on mustakin se paras (en kyllä oo maistanu päärynää, mut se ei ollu se juttu)

pilkahduksia kysymys kuuluu, mitä henkilö on hakenut, kun on laittanut "pilkahduksia" googlen hakukenttään

plaisirs nature kookos ei kyllä kuulu minun lemppareihin, paras on ehkä kuitenkin karhunvatukka.

suoristusrauta mulla on sellanen, mutta en kyllä oo ikinä suoristanu sillä, vain kihartanut :D

yövalvojan palkka x2 ei oo vielä tullut tilille, mutta viimeistään elokuussa tulee

koivunkukinta järvessä kuva edelleen ihmetyttää, eli ei mulla silloin siitä kuviakaan ole :D

pps juhannus kysymys kuuluu edelleenkin, mikä on pps, mutta toivottavasti hakija löysi sen mitä hakikin

Tälläistä hauskaa on siis mun blogista haettu/ löydetty. Mua se ei paljon kiinnosta, kunhan vain lukijat pitää :D

Ei kommentteja: