lauantai 25. huhtikuuta 2009

Aurinkoa ilmassa!

Hyvää ensimmäistä virallista kesäpäivää :D



Oli aivan ihana herätä aamulla, kun ikkunasta paistoi aurinko ihanasti ja vielä mukavan kuumasti! Ajattelin sitten mukavasti lähteä kaupoille pyörähtämään, sillä ei nyt sisällä näin kuumana päivänä voisi olla. Vaatteiksi vielä valitsin mukavan pitkän musta-valko hameen ja valkoisen paidan.



Tarkoitus oli siis pyöräillä kaupunkiin (n. 4km) ja hypätä bussiin ja myöhemmin tulla takaisin bussilla ja pyöräillä kotiin. Kuitenkin kun olin kaupungilla huomasin, että olen unohtanut rahapussin kotiin. Joten käännös takaisin kotiin hekemaan rahapussia.



Tämän jälkeen ajattelin mennä toisella bussilla sinne kaupan lähelle ja sitten kävelisin perille. Kun jäin sitten pois bussista ja olin kävellyt vähän matkaa, tajusin etten päässyt suoraan kauppaan, vaan jouduin kiertämään n. 2 km lenkin.



Kun vihdoin olin kaupassa, katsoin monelta seuraava bussi (lähemmältä pysäkiltä) lähtee. Se lähti 5 min. päästä. Tämän tajutessa päätin, että kun kerran kävelin jo sinne niin sitten olen siellä niin kauan kuin tarvitsee ja vasta sitten kävelen kaupunkiin.



Kun olin tarpeeksi kierrellyt, kävelin kaupunkiin (n. 3km) ja olin kaupungilla 3 tuntia (kävelyä koko ajan). Sitten vihdoin pääsin bussin kyytiin ja kotiin ja nyt on jalat Hieman kipeänä.



Lisäksi kun olin eilen illalla kaverin luona ja kotiin pääsin vasta puol 2 aamuyöllä, niin oli tosi kiva herätä puol 10. Mutta onneksi oli aurinkoista ja mukavan lämpöistä, ettei ollut kylmä kävellä ja pyöräillä :D




Kuva on parin viikon takaa, kun tuli se mukava lumisade. Ja se on ihan muistutukseksi, ettei vielä kuitenkaan ole kesä.

Ei kommentteja: