torstai 30. huhtikuuta 2009

Vappu alkaa, oletko valmis?

Nyt kello näyttää puolta 7:ää ja Minna Canthin patsaskin on jo lakitettu n. puoli tuntia sitten. Lisäksi ihmiset ovat nyt alkaneet siirtyä itse juhlapaikoilleen. Kuka alballe, kirkkopuistoon, keskustaan. Nyt te sitten ihmettelette miksi ihmeessä olen kotona vielä kun kunnon "vappubileet" on vasta alussa. No, voin kertoa, että olen jo ollut koulussa pitänyt yhden vappupuheen, olen ollut kirkkopuistossa syömässä kaverin synttärikakkua ja kohta lähdössä siihen "kuuluisaan" Suomen Tivolin yötivoliin ja siellä riekkua aamuyöhön. Tai sitten en.

Vappu on muuten ihan mukava juhla. Oma juhlinta vaan on hieman kärsinyt, sillä ihmiset ravintola-alalla ovat töissä vappuna joten käytännössä olen siis ollut kotona ja töllöttänyt tv:n ääressä.

Tänä vappuna on vielä enemmän surkeat fiilikset, sillä tuo "kuuluisan huumava" täysi-ikäisyys saapuu luokseni kohta. Nimittäin vapun Jälkeen Maanantaina. Ei tuo muuten häiritsisi, mutta kun kaverini täyttää huomenna 18, ja hän on lähdössä kaveriporukalla baariin ja yllättäen minä en mukaan pääse. No, onhan se vähän surkeeta, mutta nyt loppuu valitus.

Siis postauksen ideana tiivistetysti oli kertoa, että tänään on vappu, mulla on synttärit ens viikon maanantaina, olen lähdössä kavereiden kanssa yötivoliin ja ärsyttää olla vain vähän alaikäinen vappuna. Kiitos :D

Ei kommentteja: