sunnuntai 20. syyskuuta 2009

Lukuhalujen etsintää


En nyt kerro siitä kuinka en ole kirjoittanut tänne pitkään aikaan. Voin sanoa sen, että se johtuu yksinkertaisesti kirjoituksista ja siis olen lukenut vain niihin. Ja mulla ne siis on ensi viikon keskiviikkona ja perjantaina. Sen jälkeen tuleekin sitten hieman enemmän tekstiä.

Koska siis aikaa on mennyt ihan mukavasti, on myös asiaakin ihan mukava määrä. Ja kuviakin on sitten ihan mukava määrä (vihdoinkin sanoi joku, kyllä minä kuulin).

Ensinkin olen taas saanut pienen syksyisen inspiraation ja siihen kuuluu minulla ompeleminen. Siitä on tulossa pienen pieni postaus lähiaikoina. Sanotaanko, että innostus oli aika voimakasta.
Tuossa on valitettavasti väärinpäin oleva kuva, mutta siinä on kirppari neule (juuri sopivan kevyt ja vilpoisa) ja sitten tuo ompelimon tuote

Lisäksi minulla syksyyn kuuluu kirpparit ja niin päätin myös käydä muutamalla kirpparilla. Sieltä ei löytynyt oikein mitään, joten menee varmaan ensi viikolle.

Lisäksi syksyn täyttävät erilaiset messut ja koska rakastan erilaisia messuja ja tapahtumia, olen myös nyt molempina viikonloppuina ollut tälläisissä tapahtumissa.
Messuissa on se kiva puoli, että kun ostaa yhden tuotteen (oikealla oleva oliivi-käsirasva) saa hirmuisesti kaikkea extra-tavaraa (oliivi-vartalovoi, appelsiini suihkusaippua ja oliivi kasvovoide näytteet)
Ja ettei menisi ihan liian huvitteluun, on sitä hieman rentouduttu ja oltu kavereiden kanssa, mutta ei ole juhlittu.

Ja että olisi vielä sekaisempi postaus olin tänään nälkäpäivä-kerääjänä. Se oli huisin hauska kokemus ja enää en voi pyytää teitä osallistumaan siihen, mutta toivon, että olette tämän viikonlopun ajan olleet tapahtumassa mukana.

Joku sai lipun keikalle. Ette kyllä saa selvää mikä keikka on kyseessä, mutta keikka on vasta maaliskuussa.

Ei kommentteja: