tiistai 22. syyskuuta 2009

Syyskengät etsinnässä

Olen jo pidemmän aikaa halunnut kunnon kengät syksyksi/talveksi. Minulla on aina ollut sellaiset nilkka pituiset - mokka pintaiset - nauhanyöritykset edessä - vetoketju sivussa -olevat kengät ja sanotaanko, kun niitä on pitänyt sen 7 vuotta lähes samanlaisia, niihin kyllästyy. Siksi olen jo pidemmän aikaa etsinyt uudenlaisia kenkiä.

Minkälaiset ne sitten pitäisi olla. Suunnilleen nilkkapituiset. Pienellä korolla varustetut. Suhteellisen edulliset. Mielellään vetoketjulla varustetut. Materiaalina jotain nahkan oloisen tapaista.




Näillä mielikuvilla lähdettiin sitten metsästämään unelmien kenkiä. Ongelmia riitti aikas paljon matkan varrella. Pääasiassa löytäessäni kengän, sen ostamisen peruutti hinta. En vain osaa (ei ole varaa) ostaa kalliita kenkiä. Ehkä siihen pitäisi tehdä muutos, mutta ei vielä. Toinen iso ongelma johtui korosta. Koska olen itsekin aikas pitkänlainen, en halua kengillä vielä extrasenttejä itselleni.

Vihdoin kymmenien ellei satojen parien joukosta Ne löytyivät. Ne olivat siellä hyllyssä muiden vieressä. Ne eivät heti varastaneet huomiotani, sillä niissä ei ollut vetoketjua, mutta vihdoin tajusin, että Ne olivat juuri minulle valitut. Otin siis ne käteeni ja hyppelin Ne jalassani kohti uusia seikkailuja :D

Ei kommentteja: