perjantai 4. syyskuuta 2009

Panikotumista jälleen!


Tasan kolmen viikon päästä olen tehnyt kaikki tämän syksyn ylioppilaskirjoitukseni. Aikas pelottvaa. En ole tänne niistä kirjoitelut sillä olen aivan paniikissa niistä, mutta nyt ajattelin teillekin paljastaa oman mielen syövereitä.

Nyt syksyllä siis aloitan oma kirjoitusurakkani terveystiedollaja matematiikalla. Molemmat ovat siis silloin kolmen viikon päästä ja olen sanotaanko paniikissa. Joko en ole lukenut tarpeeksi (mitäs mä voisin nyt tehdä???) tai sitten on liian vähän aikaa jäljellä tai sitten stressaan jostain hyvin epäolennaisesta (eväistä, miten papereille tehdään merkintöjä).

Yriän nyt tällä höpötyksellä pääasiassa vain sanoa sitä, että jos kirjoituksia ei ilmesty täällä niin usein tässä muutaman viikon sisällä tai ne eivät sisällä mitään erikoista ja ovat hyvin sekavia yms. Joten se siis johtuu yksinkertaisesti siitä, että minulla on kirjoitukset tulossa. APUAA!!!

Niin, ja tilannettahan ei helpota yhtään se, että tuolloin 29.9. ilmestyy myös Antti Tuiskun uusin levy ja etenkin kun biisit on ihan huippuja Kuunnelkaa vaikka! niin ei helpota kyllä yhtään. Ääks!
P.s. Ette varmana uskoneet, että lappikuvia tulee vielä, hah!

Ei kommentteja: