tiistai 3. maaliskuuta 2009

Pään tyhjenemistä

Okei.. mun piti kirjoittaa teille blogeista. Tai siis mitä mä luen ja tekin siis saattaisitte innostua. Mut sit ei oikein innostunu. Ja se teksti näytti niin tökeröltä (mainospuheelta), et ajattelin jättää teidät siltä.
Mut kyl mä silti piristän ihqul postauksella.

Uus jakso on ihanassa opinahjossa jälleen alkanut:D kuten voitte pienestä (äänen)kirjoitus-sävystä huomata, en ole oikein innostunut. Ensinnäkin kirjat ovat Aivan liian kalliita. Lisäksi kun olet alkuviikon kaikkialla muualla, kuin kirjakaupassa, kirjoja ei löydy käytettynä, joten joudut ostamaan ne uutena. Lisäksi, kun vihdoin olet kerännyt jotain säästöjä, ne menevätkin kouluun. No kylhän tää jo tiedettiin, mut silti! Lisäksi olen ihanasti haalinut itselleni liikaa kurssea tälle jaksolle, joten olen aivan kuollut (tälläin hetkellä pitäisi olla suihkussa ja nukkumassa, että herätys 6:n aikaan olisi edes jotenkin mahdollista)

Mut elämä jatkuu. Myös loman jälkeen (ainakin silloin tällöin). Lisäksi laskettiin, että pääsiäislomaan on n. 6 viikkoa ja kesälomaan n. 13 viikkoa, että ei lainkaan huono juttu. :D

Mut nyt päästän teidät mun silmiä hiveliävältä kirjoitukselta (osaansuomea.com)

Ei kommentteja: